APMOKĖJIMO, PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO SALYGOS

Susipažinkite su Jūsų išsirinktų prekių apmokėjimo, pristatymo sąlygomis, pristatymo terminais, bei grąžinimo ar keitimo sąlygomis. 

APMOKĖJIMAS | PRISTATYMAS | GRĄŽINIMAS

TURITE KLAUSIMŲ?

Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais: 

APMOKĖJIMAS

1. Atsiskaityti už savo užsakytas prekes galite vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodomu būdų:

  • Apmokėjimas per savo banką: SWEDBANK, SEB, LUMINOR, ŠIAULIŲ BANKAS, CITADELĖ ar REVOLUT. 

2. Jeigu  pasirinkote vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, įsipareigojate už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, prarandate teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.

3. Elektroninė sąskaita už Užsakymą suformuojama ir  išsiunčiama Jūsųo registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu tuomet, kai Parduotuvė išsiunčia Užsakymą.

4. Jūs taip pat galite atsisiųsti elektroninę sąskaitą prisijungę prie savo paskyros Parduotuvėje ir peržiūrėjęs Užsakymo detalizaciją.

Turite klausimų dėl apmokėjimo? Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ČIA. 

PRISTATYMAS

Gavę užsakymą ir apmokėjimą, Jūsų išsirinktas prekes  išsiunčiame per 3 – 5 darbo dienas.

Išsirinkę prekes galėsite pasirinkti siuntimo/atsiėmimo būdą:

  • Atsiėmimas vietoje Vasco by I.C.O.N. grožio studijoje: Kalvarijų g. 131, Vilnius, LT- 08221, arba
  • Atsiėmimas OMNIVA siuntų atsiėmimo punkte Lietuvoje (3 – 5 darbo dienos) – kaina 3 Eur

NEMOKAMAS PRISTATYMAS, kai Jūsų išsirinkto krepšelio  vertė 35 € ir daugiau.

Užsakymas bus pradėtas ruošti tik tuomet, kai pavedimas pasieks mūsų banko sąskaitą. 

Parduotuvė neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės arba Klientui nurodžius klaidingą adresą.

Turite klausimų dėl pristatymo? Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ČIA. 

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Jūs turite teisę kokybiškas prekes, be jokios paaiškinamos priežasties grąžinti per 14 dienų nuo jų įsigijimo. Tokiu atveju transporto išlaidas apmoka Klientas.

  • Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tinkamos vėl parduoti, originalioje pakuotėje ir kitaip atitikti pirkimo metu buvusią būklę.
  • Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms Prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
  • Prekių grąžinimas netaikomas pagal specialius Kliento nurodymus pagamintoms Prekėms, kurios gaminamos atsižvelgiant į Kliento asmeninį pasirinkimą ar nurodymą arba Prekėms, kurios yra aiškiai pritaikytos Kliento asmeninėms reikmėms.
  • Parduotuvė įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo kliento pranešimo apie prekių atsisakymą, grąžinti visus atliktus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, kai grąžinamos prekės yra nepažeistos, nenaudotos, tinkamos vėl parduoti, originalioje pakuotėje ir kitaip atitinka pirkimo metu buvusią būklę.
  • Parduotuvė atlieka pinigų grąžinimą tuo pačiu būdu, kuriuo apmokėjo Klientas, nebent Klientas sutinka su kitu grąžinimo būdu, kuris nereikalaus iš jo jokių papildomų išlaidų.
  • Klientas, gavęs prekes su defektais, turi teisę pateikti pretenziją, nes Parduotuvė prisiima tam tikrą atsakomybę už parduodamas prekes.
    Pretenzija turi būti pateikta raštiškai, siunčiant šių taisyklių apačioje nurodytu el. paštu. Pretenzija bus išnagrinėta per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.
  • Klientas gali reikalauti pakeisti prekes naujomis, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus, kai atsisakoma prekių, bet tik tuo atveju, kai defektas ženklus, išskyrus atvejus, kai Parduotuvė gali skubiai pakeisti prekes naujomis, be defektų.

Turite klausimų dėl grąžinimo? Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ČIA.